他的记忆

分享我喜图,公众号:His memories

我步入丛林,因为我希望生活有意义,我希望活得深刻,吸取生命中所有精华,把非生命的一切都击溃,以免当我生命终结,发现自己从没有活过。

/

I went to the woods because I wanted to live deliberately,I wanted to live deep and suck out all the marrow of life, To put to rout all that was not life, and not when I had come to die, Discover that I had not lived.

/

#死亡诗社#

#电影推荐#

评论
热度(14)

© 他的记忆 | Powered by LOFTER